Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Літнє оздоровлення

Як вихователю ЗДО підготуватися до літнього оздоровчого періоду

Запитання

Як організувати роботу вихователя закладу дошкільної освіти влітку? Що потрібно зробити ще у травні?

Відповідь

Готуючись до літнього оздоровчого періоду, вихователь  дитячого садка:

Опитує батьків щодо відвідування дітьми дошкільного закладу влітку.

Інформує батьків про умови збереження місця під час літнього оздоровчого періоду за їхньою дитиною.

Оновлює інформаційні стенди для батьків — вони презентують інформацію на актуальні для літнього оздоровлення теми, наприклад «Правила поведінки на відкритих водоймах», «Ігри з піском і водою»; змінює розпорядок дня; уточнює правила для батьків; оновлює інформацію на ширмах тощо.

Розробляє пам’ятки для інформування батьків щодо запобігання харчовим отруєнням; поповнює тематичні папки.

Упорядковує обладнання фізкультурних куточків, куточків самостійної художньої діяльності та експерементаріумів.

Розробляє перспективні плани освітнього процесу, зокрема розваг та оздоровчих заходів.

Приклад оформлення заяви батьків про збереження за дитиною місця у дошкільному закладі на літній оздоровчий період

                                                                                                                     Завідувачу

дошкільного навчального

закладу № 33 “Маринка”

Шрамченко Олені Павлівни

Кравченко Олени Іванівни

 

Заява

Прошу зберегти місце у дошкільному закладі за моєю дитиною, Кравченком Петром, вихованцем середньої групи «Сонечко», строком на 75 днів з 03 червня 2019р.

 

16.05.2019      Кравченко

Календарне планування на літній оздоровчий період  в  ЗДО

Перед календарним плануванням роботи на щодень, виконайте перспективне планування:

  • ранкової гімнастики
  • гімнастики після денного сну
  • загартувальних заходів взаємодії з батьками.

Оберіть самі модель календарного планування, в основі можуть бути:

  • режимні моменти
  • види діяльності
  • лінії розвитку та ін.

Вибираючи форми роботи з дітьми, візьміть до уваги ймовірне утворення зведених різновікових груп. Передбачте роботу по підгрупах, диференціюйте завдання і види діяльності.

Залучаючи дошкільників до різних видів діяльності, враховуйте:

  • вік дітей
  • погоду
  • місце проведення
  • характер попередньої та наступної діяльності.

На літній оздоровчий період у закладі дошкільної освіти, сплануйте роботу так, аби діти:

  • проводили максимум часу на свіжому повітрі;
  • спали вдень достатньо для свого віку
  • збалансовано харчувалися
  • мали оптимальну рухову активність;
  • дотримувалися повітряного і водного режиму,
  • вимог до одягу і взуття.

Скоротіть перебування дошкільників на свіжому повітрі, якщо:

  • сильний вітер
  • температура повітря вище + 35о С у затінку
  • злива
  • гроза.

План роботи вихователя на літній оздоровчий період в ЗДО.

Під час літнього оздоровчого періоду в ЗДО вихователь:

  • Проводить опитування батьків щодо відвідування дітьми дошкільного закладу влітку.
  • Інформує батьків, які не планують водити дитину до дошкільного закладу влітку, про те, що за їхньою дитиною зберігатиметься місце під час літнього оздоровчого періоду протягом 75 днів.
  • Пропонує батькам написати відповідні заяви.
  • Оновлює інформаційні стенди для батьків — вони презентують інформацію на актуальні для літнього оздоровлення теми, наприклад «Правила поведінки на відкритих водоймах», «Ігри з піском, повітрям і водою»; змінює розпорядок дня; уточнює правила для батьків; оновлює інформацію на ширмах тощо.
  • Розробляє пам’ятки для інформування батьків щодо запобігання харчовим отруєнням, зокрема грибами, ягодами; поповнює тематичні папки: добірками віршів та оповідань про літо, переліком рухливих ігор, спостережень у природі, рекомендацій щодо організації праці, екскурсій, походів тощо.
  • Упорядковує обладнання фізкультурних куточків, куточків самостійної художньої діяльності та експерементаріумів. Розробляє перспективні плани освітнього процесу, зокрема розваг та оздоровчих заходів.
  • Поповнює картотеку методичних розробок та дидактичних засобів.
  • Готуює й оновлює іграшки, атрибути та обладнання для організації ігрової, творчої та пошуково-дослідницької діяльності на свіжому повітрі.

Види діяльності під час літнього оздоровчого періоду

Які види діяльності запланувати в різний час

Під час ранкового прийому

  • бесіди і розмови з підгрупами та окремими дітьми
  • індивідуальна робота спостереження за довкіллям
  • ігри дидактичні рухливі (малої і середньої рухливості)
  • конструкторсько-будівельні
  • трудові доручення й чергування
  • самостійна діяльність тощо

  Після сніданку

  • заняття (зокрема комплексні та інтегровані):
  • фізичні
  • пізнавальні
  • мовленнєві
  • художньо-естетичні

У дні екскурсій, прогулянок за межі ЗДО заняття з фізкультури не проводьте

Упродовж дня ігри (приділіть увагу зокрема іграм з піском і водою)

  • праця
  • досліди та спостереження
  • самостійна діяльність
  • індивідуальна робота
  • читання,
  • розповідання,
  • інсценування творів
  • розваги:
  • показ вистав у ляльковому театрі
  • дитячі концерти
  • фізкультурні, музичні, літературні дозвілля

У вечірні години

Плануйте активність залежно від діяльності дошкільників дітей упродовж дня. Врахуйте необхідність зменшити навантажень на вихованця.