Тиждень сім’ї в Сумському ДНЗ № 33 “Маринка”

Родина для кожного з нас – найцінніший скарб. Саме в сім’ї відбувається виховання дитини. Від батьків діти пізнають перші життєві істини, наслідують зразки поведінки, вчаться оцінювати різні події, набувають досвіду стосунків з іншими людьми.

З метою зміцнення сім’ї, емоційного зближення дорослих і дітей, розвитку в них спільних духовних інтересів, поліпшення педагогічної взаємодії педагогів з батьками вихованців в Сумському ДНЗ № 33 «Маринка» з              10 жовтня 2017 року по 13 жовтня 2017 року було проведено Тиждень сім’ї.

Відповідно до плану заходів робота була спрямована за такими напрямками: організаційно-методична робота, робота з педагогами, робота з дітьми, робота з батьками.

У проведенні Тижня сім’ї взяло участь 89 батьків, 178 дітей, 32 педагоги, 2 сестри медичні старші.

Робота з педагогами була спланована у вигляді надання методичної допомоги щодо підготовки заходів до Тижня родини, проведена консультація для педагогів «Форми роботи дошкільного навчального закладу з сім’єю».

У рамках проведення Тижня сім’ї з дітьми проводилась така навчально-виховна робота:

– тематичні заняття, бесіди «Ось така моя сім’я», «Що для нас є сім’я?», «Мама, тато і я – це моя сім’я», «Найближчі, найдорожчі дідусь та бабуся», «Я та моя дружна родина»;

– дидактичні ігри «Хто найласкавіший», «Мама (тато…) яка (який)?», «Покличемо ласкаво», «Дітки у родині», «Хто мене любить», «Вчуся у бабусі (дідуся)», логічна гра «Щоб була сім’я щасливою», гра-імітація «Хто що робить у родині?», сюжетно-рольова гра «Сім’я», спрямовані на формування у дітей поваги і турботливого ставлення до своєї родини;

– активне використання художнього слова під час ігор, бесід: В.Гринька «Мама», В.Сухомлинського «Найласкавіші руки», «Усі добрі люди – одна сім’я», О.Василенка «Бабусині руки», Ю.Коваль «Дід, баба і Олексій»;

Впродовж Тижня сім’ї було організовано і проведено ряд цікавих заходів для батьків. Вони взяли активну участь у виставці «Дари осені», де змогли здивували всіх своїми шедеврами з природного матеріалу.

Двері дошкільного навчального закладу кожний день були відкриті для гостей. Батьки могли отримати консультацію з будь-якого питання, переглянути заняття та режимні моменти.

В рамках Тижня сім’ї з батьками була проведена така робота:

– круглий стіл «Разом до спільної мети або передумови успішної адаптації дітей до дитсадка»;

 

 

 

 

 

 

– спортивна розвага за участю батьків  «Козацькому роду нема переводу»;

– літературно-музична розвага «Ми діти твої, Україно!»

– майстер-клас для батьків «Виготовлення гілки калини із солоного тіста»;

 

– консультації «Адаптація дитини до нових умов», «Сенсорний розвиток дітей раннього віку», «Роль і місце матері й батька у вихованні дітей», «Сім’я як провідний чинник формування духовних цінностей дітей», «Створення розвивального предметно-розвивального середовища вдома», «Правове виховання і педагогіка толерантності в сім’ї», «Як виховати патріота в сім’ї», «Способи відкрити дитині свою любов», «Соціалізація дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу», «Коли дитині потрібен логопед?», «Ротавірусна інфекція: симптоми, ознаки, лікування»;

–  скринька запитань і відповідей «Запитуємо – відповідаємо»;

– робота батьківського клубу «Разом з мамою»;

– виставка сенсорних посібників для дітей раннього віку;

– анкетування батьків «Патріотичне виховання дитини в родині»;

– колективна робота з дітьми та батьками «Дитсадок – друга родина»;

– виготовлення фотоколажів, родинних дерев, стінгазет «Моя родина –

гордість моя» до Тижня сім’ї.

Отже, заходи, що були проведені протягом Тижня родини дали змогу:

– сформувати у дітей правильне уявлення про сім’ю, роль матері, батька, бабусі, дідуся, сестри, брата, сина, доньки;

– розвити уявлення про сім’ю як про людей, які живуть разом, піклуються один про одного;

– виховати позитивні взаємини в сім’ї, взаємовиручку;

– виховати співчуття, любов до всіх членів сім’ї;

– сформувати у батьків позитивний імідж дошкільного навчального закладу, отримати інформацію та поради щодо виховання дітей;

– поновити знання педагогічних працівників закладу щодо родинного виховання дошкільників, залучити до життя дитсадка батьків.

Проведена робота показала, що у вихованні підростаючого покоління повинна бути чітка взаємодія дошкільного навчального закладу і родини, адже плідна співпраця з родиною – запорука успіху у вихованні дітей дошкільного віку.

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

п'ять − 3 =