Конультація для педагогів «ГЕОКЕШИНГ – ОДНА З СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»

План

  1. Що таке геокешинг?
  2. Освітній геокешинг.
  3. Методика організаціїгеокешинга з дітьми дошкільного віку.
Геокешинг – одна з сучасних технологій дошкільної освіти

Всім зрозуміло, що світ не стоїть на місці і нові технічні можливості відкривають нові форми діяльності людини. Ось Інтернет. Для кого-то це можливість заробити, для кого-то – занурення в гру, а хтось використовує його як книгу або журнал. І ось в тому ж Інтернеті з декількох інших захоплень народився геокешинг, гра використовує можливості GPS і інтеренет. Що таке геокешинг? Складаючи сенс складових його слів geo (земля) і cache (тайник, виходить – «пошук схованки в землі». Це дійсно сенс «геокешинга», гри, в яку грають мільйони жителів різних країн світу.

Геокешинг – пригодницька гра з елементами туризму і краєзнавства. Крім краєзнавства і спортугеокешинг грає велику позитивну роль у вихованні дітей.

Завдання, яке вирішують гравці в геокешинг – це розисківаніе схованок, зроблені іншими учасниками гри. При цьому вони використовують пристрої, що мають GPS приймач. Такі як ноутбук, навігатор, смартфон або КПК. Важливо знайти однодумців, такий-сякий транспорт і той самий GPS приймач. І захоплююче проведення часу забезпечено.

Вперше сайт з описом і правилами геоешінга з’явився в Росії в 2002 році. Там же викладалася інформація в місцях закладки схованок. Цей сайт привернув велику кількість ентузіастів.

Згодом до гри долучилися не тільки дорослі, але навіть діти дошкільного віку.

Освітній геокешинг є ще одним педагогічним інструментом в процесі виховання і розвитку школярів і дошкільнят. Сучасні технології дозволяють проводити навчання дітей у вигляді гри, роблять навчання цікавим, творчим і значущим для учасників.

Тут вітається фантазія. Ось, наприкладтайники: це невеликий контейнер з яким-небудь цікавим предметом. Тут все йде в хід: іграшки, канцтовари, прикраси. Геокешера вітають тайники з творчі з загадками, малюнками, фотографіями.

Це ж стосується місця розташування схованок. Вони можуть бути зовсім поруч, а можуть зажадати подолання серйозних перешкод.

Правила гри задоволені прості, але їх потрібно виконувати.

Правила гри:

Скарбом називають предмет, покладений в контейнер.

Потім його ховають в цікавому місці: наприклад в пам’ятнику, озері, лісі.

Способи пошуку скарбу:

Для гри важлива карта місцезнаходження. На карті потрібно відзначити, де сховали скарб.

Спосіб пошуку скарбу – це пошук по загадок, за прикметами, за схемою. Кладемо може бути не предмет, а наприклад, слово. Необхідно задумати певне слово, потім записати його буквами на схемі. Описується зовнішність одного з дітей групи. Учасники визначають його по задуманим прикметами. Відповіддю є перша буква імені дитини (С).. Пропонуються інші прикмети, це Їжа, Стілець, Волосся і Ноги, за якими діти відгадують слова. Необхідно прочитати те слово, яке вийшло.

Таким чином, геокешинг – зовсім нова гра, в неї грають в усьому світі. Існує методика організації геокешинга з дітьми дошкільного віку.

Введення нових педагогічних технологій є важливим фактором ефективності освіти. Технологія в перекладі з грецької мови означає знання майстерності. Педагогічна технологія є економічно і педагогічно обгрунтованим процесом досягнення потенційно відтворюваних, гарантованих, запланованих результатів педагогіки, які містять формування знань.

Видів схованок кілька. Самий популярний- це контейнер, до якому лежить олівець, блокнот і приз. В якості призу може бути будь-яка дрібниця – цукерки, іграшки. У схованці олівець і блокнот потрібен для того, щоб записати знахідку. Необхідно записати своє ім’я, що взяли в якості призу і що залишили натомість.

Геокешінга – гра на орієнтування, і кожен знаходить в ній щось своє. Тому правила гри, треба виконувати всім учасникам, інакше гра не вийде.

1. Знайти схованку.

2. Забрати зі схованки сподобався предмет.

3. У схованку покласти предмет, замість узятого,

4. Написати на сайті про свою знахідку.

Методика організації геокешинга з дітьми дошкільного віку здатна викликати величезний інтерес у дітей до фізичних вправ. Діти розширюють свої знання, свій кругозір, насолоджуються навколишніми видами в процесі даної гри.

Відмінною особливістю гри в групі ДОО або з дітьми дошкільного віку є відсутність GPS- навігатора. Необхідно використовувати адаптований варіант гри – по картах та схемах.

Для того, щоб зацікавити дітей, в перші тайники можна закладами цукерки. Хлопці навчаться шукати схованку за вказаними мітках і вказівкам, які їм залишають. Потім ускладнюється завдання – шукати схованки по картах або схемами. Для цього необхідно навчити дітей читати карту, тому наступним кроком роботи на підготовчому етапі проекту є навчання дітей орієнтуватися в межах групи ДОО, ділянці, по схемі, по карті, за допомогою використання різноманітних ігрових вправ на розвиток просторових уявлень.

Геокешинг – це можливість цікаво провести час і випробувати азарт в межах рідного міста, а також, це може бути, своєрідним аналогом спорту. Адже по Геокешинг організаії змагання, до гри

можна залучити батьків і вони весело і з задоволенням пограють зі своїми дітьми. Збираються великі чи маленькі команди або можна відшукувати тайники індивідуально.

Таким чином, гра геокешинг є однією з сучасних технологій дошкільного віку

Гра геокешинг – важливий засіб самовираження, проба сил. Методика організації геокешинга з дітьми дошкільного віку здатна викликати величезний інтерес у дітей до фізичних вправ. Діти розширюють свої знання,

Підгтувала вихователь Коваленко Н.П.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

два × 2 =