Що таке – КВЕСТ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ  ДІТЕЙ 16 ЦІКАВИХ ВАРІАНТІВ

Квест – це ланцюжок завдань, пов’язана між собою будь-якої тематики, спільною метою.

Тож не дивно, що діти в захваті від квестів, адже вони так люблять розгадувати таємниці, йти до мети і отримати в результаті такий бажаний приз.

Але щоб влаштувати захоплюючий квест, не обов’язково до кого-небудь звертатися. Включивши кмітливість і фантазію, будь-якому батькові під силу написати сценарій свого особливого квесту, який буде складено з урахуванням захоплень, інтересів вашої дитини. І такий квест буде ще цінніше, адже ви вклали в нього душу, і ще цікавіше, адже хто, як не ви знаєте, чим зацікавити власне чадо.

Для складання сценарію вам знадобляться завдання для квесту для дітей. Розглянемо різні варіанти дитячих завдань, скомпонувавши які, можна скласти власний неповторний сценарій.

ТАЄМНИЙ ЛИСТ

Щоб його прочитати, з ним треба виконати певні дії. Приклади такого листа:

  • напис молоком. Виявляється при нагріванні. Для цього знадобляться сірники або запальничка, тому таке завдання не можна давати малюкам. Але навіть якщо робите квест для школярів, на цьому етапі бажано участь або хоча б присутність дорослого в цілях безпеки.
  • воскова свічка або крейда. Папір з підказкою треба зафарбувати олівцем, щоб напис проявилася. Відмінний безпечний варіант завдання.
  • втиснута напис. Беремо два аркуші паперу, кладемо на м’яку поверхню і пишемо послання так, щоб воно відбилося на нижньому аркуші. Він то і буде нашим таємним листом. Щоб прочитати напис, її так само, як і в попередньому варіанті, треба зафарбувати.

Легко можна скласти самостійно. Наприклад, відгадкою до наступного етапу буде слово “сонце”. До кожної букви слова придумуємо ще одне слово: буква “С” – собака, і т.д. Причому це може бути не обов’язково перша буква слова. Потім до кожного з слів підбираємо пряме запитання чи загадку. Відповіді вписуються в клітинки і в результаті виходить слово-підказка в одному з стовпців. Його офарблюємо якимось кольором. Приклад такого кросворду можна глянути тут.

ПРИХОВАНА ПІДКАЗКА

Для такого виду завдань потрібно ємність з піском, будь-якою крупою або макаронами, в якій і захована капсула з підказкою. Також можна використовувати відро з водою.

Подібні завдання більше підійдуть для квесту, який проводиться на природі.

Можна заховати підказку і не в ємності, а на певній території. Це можуть бути якісь кущі або густа трава.

Один або кілька питань, розгадавши які, учасники отримують підказку. Бажано, щоб питання вікторини були об’єднані однією темою. Це можуть бути фрази з казок, за якими треба відгадати саму казку.

Ще варіанти вікторин:

  • беремо кілька предметів або картинок, треба вгадати з якого фільму або мультфільму ці предмети;
  • географічна вікторина – вгадуємо країни, міста;
  • вікторина з питаннями про тварин, птахів або комах;
  • вікторина з питаннями про побутову техніку або про будь-які предмети, що використовуються в побуті.

Якщо квест проводиться зі школярами, вікторина може бути присвячена будь-якого предмету, який вони вивчають в школі. В такому випадку завдання буде не тільки цікавим, але і корисним.

 

Більше підходить для природи, але і вдома можна організувати. На вулиці це можуть бути натягнуті мотузки, між якими потрібно проповзти, або тунель з гілок – це вже треба дивитися з наявності матеріалів.

Удома можна використовувати спеціальний дитячий тунель або натягнути скотч між стінами в коридорі.

Вона може бути як в прозі, так і у віршованій формі. Відгадка – ключ до наступного завдання.

Щоб ускладнити завдання, запишіть загадку задом наперед – тоді дітям доведеться постаратися, щоб прочитати її, а потім тільки відгадувати.

Изображаем слово-ключ за допомогою ребуса. Ребус можна підібрати готовий, а можна придумати самому.

Попередньо друкуємо на папері слово або картинку, наклеюємо папір на щільний картон і розрізаємо на частини. Завдання дитини – скласти пазл, щоб отримати підказку.

СЛОВО, ЗАШИФРОВАНЕ ЗНАЧКАМИ

Кожна буква алфавіту позначається якимось знаком – гурток, квадратик, зірочка. Дітям дається шифр з знаків і алфавіт з умовними позначеннями. Їх завдання – якомога швидше підібрати букви і розгадати слово.

ЗНАЙДИ 10 ВІДМІННОСТЕЙ

Відоме з дитинства розвага – порівняти дві картинки і знайти відмінності. Його цілком можна зробити завданням для дитячого квесту. Командою шукати відмінності набагато веселіше і цікавіше.

Це складова квесту на природі. Варіацій естафет дуже багато. Можна придумати свою, стилізовані її під тематику квесту. Наприклад, якщо квест присвячений Нового року, то діти можуть замість м’ячика передавати один одному іграшкового сніговика або мішок Діда Мороза з подарунками.

ХТО ТУТ ЗАЙВИЙ?

Дітям пропонується кілька слів або картинок. Їх завдання – визначити, який предмет або слово зайві. Зайве слово якраз і буде ключем до наступного етапу. Варіант з ускладненням – кожне слово загадуємо загадкою або ребусом, тоді дітям спочатку треба розгадати слова, а потім вже шукати серед них зайве.

Заздалегідь готуємо картки з підказками, на кожній картці – слово і номер. Щоб дізнатися, яке ж слово і є ключ, треба щось порахувати. Вважати можна сходинки в під’їзді, лавочки або дерева на вулиці, вікна в будинку і т.д. Ускладнюємо завдання – порахувати треба кілька об’єктів, потім скласти ці числа, щоб отримати ключ.

ЗНАЙДИ ПОТРІБНУ КОРОБКУ

Треба підготувати кілька однакових коробок, в одній з яких ключ або слово. Завдання учасників – відкрити всі коробки. Варіант складніше – в кожну кладемо по ключу, але тільки один з них підходить до замку, або в кожну кладемо з папірця, але тільки на одній з них підказка.

ДЗЕРКАЛЬНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ

Пишемо слово або загадку в дзеркальному відображенні. Учасники повинні самі здогадатися, що для прочитання треба застосувати дзеркало. До речі дзеркало теж можна заховати, зробивши тим самим завдання ще цікавіше.

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ЗАВДАНЬ

Тут підібрані лише основні варіанти завдань, ви можете взяти їх за основу або придумати свої, але при цьому треба дотримуватися кількох правил:

  • всі завдання не повинні нести в собі небезпеку. Не можна змушувати дитину перепливати через річку або розпалювати багаття;
  • завдання повинні відповідати віку учасників, щоб вони дійсно змогли їх вирішити. Але в той же час вони не повинні бути занадто простими;
  • етапи квесту повинні бути об’єднані однією тематикою, плавно переходити один в одного, вибудовуватися логічним ланцюжком;
  • в кінці учасників повинен чекати приз, причому він повинен бути таким, щоб нікому не було образливо. Якщо гра командна, то і приз повинен бути розрахований на всю команду. За бажанням можна давати маленькі призи на кожному з етапів проходження.

Квест-гра «На допомогу Королеві бантиків»

Опис квест-гри. Королева готувалась до свята та прикрасила майданчики яскравими бантиками. Але вночі був буревій і розкидав усі бантики по території дитсадка. Діти повинні виконати завдання, щоб отримати загублені бантики.

Мета квест-гри: формування пізнавальних інтересів дітей під час рухливої діяльності; розвиток уваги, логічного мислення, спритності, орієнтації в просторі; виховання доброзичливості, бажання допомогти іншим; сприяння створенню дружнього дитячого колективу.

Учасники: діти групи середнього дошкільного віку «Дзвоники».

Фото Маринки Садочок.

Фото Маринки Садочок.

Фото Маринки Садочок.

Фото Маринки Садочок.

Фото Маринки Садочок.

Фото Маринки Садочок.

Фото Маринки Садочок.

Фото Маринки Садочок.

Фото Маринки Садочок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

thirteen − 6 =