Проводимо відкриті заняття з дітьми старшого дошкільного віку

Підготовка дітей до шкільного навчання – один з найважливіших етапів у роботі вихователя старшої групи.
До уваги педагогічного колективу та батьків були представлені бінарне інтегроване заняття (ознайомлення з природним довкіллям + розвиток мовлення + підготовка до навчання грамоти + логіко-математичний розвиток) «Чарівна подорож до весняного лісу», проведене вихователями Терещенко Іриною Олександрівною та Пятаченко Ніною Василівною з дітьми старшого дошкільного віку «Волошка»; та інтегроване заняття (ознайомлення з природним довкіллям + розвиток мовлення + підготовка до навчання грамоти + художньо-естетичний розвиток) «Подорож до країни казок», проведене вихователем Макущенко Аллою Миколаївною з дітьми старшого дошкільного віку «Казка».
Дошкільники із задоволенням виконували різноманітні завдання: називали числа-сусіди, площинні та об’ємні геометричні фігури, розв’язували приклади, визначали місце звука в слові, робили звуковий аналіз слів, складали описові розповіді за схемами, розмірковували, обмінювались думками, будували прості та складні речення. Діти груп старшого дошкільного віку «Волошка», «Казка» показали ґрунтовні знання, високі показники компетентності з усіх освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти.
Дякуємо педагогам за змістовні заняття! І ще раз виражаємо вдячність вихователям старшої групи «Волошка», «Казка» за гарну підготовку дітей до шкільного навчання!

На данном изображении может находиться: 2 человека

На данном изображении может находиться: 2 человека, ребенок

На данном изображении может находиться: 8 человек, люди улыбаются, в помещении

На данном изображении может находиться: 5 человек, в помещении

На данном изображении может находиться: 1 человек, сидит и ребенок

На данном изображении может находиться: 4 человека, люди сидят и ребенок

На данном изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются, люди стоят

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 − 11 =