ВИКОРИСТАННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ДНЗ

Навчання у формі гри – гарна творча можливість для педагога- дошкільника цікаво та оригінально організувати життя своїх вихованців. Такою цікавою, нестандартною, захоплюючою формою є квест-технологія. Квест-ігри в дитячому садку дозволяють розширити рамки освітнього простору. Вони вимагають добре продуманого розвиваючого предметно- просторового середовища, оскільки цей простір надає можливість експериментувати, фантазувати, творити. Квести дозволяють дітям відправитися у захоплюючу подорож до Країни знань, опинитися в таємничому світі загадок та пригод, уявити себе не тільки детективами і дослідниками, але й піратами, розвідниками, подорожуючими, казковими героями, рятувальниками тощо.

Такий спосіб організації ігрової пригоди додатково стимулює пошукову активність маленьких учасників. Основною вимогою до сценарію квесту є те, що перше завдання не повинно бути занадто складним, його мета – захопити, заохотити в гру, вселити оптимізм і віру в свої сили.

Про що необхідно пам’ятати при підготовці квеста: – діти мають чітко розуміти кінцеву мету гри;

– матеріали та дидактичні ігри, костюми, атрибути мають

підпорядковуватися сценарію та тематиці квесту;

– враховувати особисті та поведінкові особливості дітей команди;

– естетична привабливість та позитивний емоційний фон декорацій, атрибутів, музики, костюмів, приладдя тощо;

– чергування видів діяльності та активності дітей з фазами відпочинку;

– ігрові завдання відповідати віку вихованців, бути послідовними та логічними, не викликати почуття перевтоми;

– в кінці подорожі – чекає винагорода (приз), який розподіляється на всіхучасників команди.

КВЕСТ – це ігрова технологія, де діти відчувають насолоду від творчого напруження інтелектуальних та фізичних сил. А задоволення приносить не лише результат, але і сам процес.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

17 − одинадцять =