На зорі людства людям погрожували небезпечні природні явища, представники біологічного світу. З плином часу стали з’являтися небезпеки, творцем яких став сам чоловік. У третьому тисячолітті актуалізувалася необхідність пошуку механізму, для формування у підростаючого покоління свідомого ставлення до питань особистої безпеки у зв’язку з проявами руйнівних сил природи, збільшення кількості промислових аварій і катастроф, небезпеки соціального характеру, відсутності навичок правильної поведінки в надзвичайних ситуаціях.
Формування культури безпечної поведінки є пріоритетним завданням для особистості, суспільства, держави. Абсолютної безпеки не буває. Завжди існує деякий залишковий ризик. Під безпекою розуміється такий рівень небезпеки, з яким на даному етапі наукового та економічного розвитку можна змиритися. Безпека – це прийнятний ризик. Досягти цієї мети можливо тільки за допомогою освіти.
ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЙ ПОВЕДІНКИ В ПОБУТІ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦЯХ
Формування культури безпеки у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Пожежна безпека
Формування культури безпеки у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Пожежна безпека9